loading...
پیسی چیتس
فرناد باباپور بازدید : 308 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

نسخه های کم حجم BDRip 720p-YIFY و BDRip 1080p-ShAaNiG اضافه شدند

نسخه ی سه بعدی BluRay 1080p 3D HSBS- YIFY به پست اضافه شد

نام انیمیشن : Rio 2 – ریو ۲

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۱ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : Bluray 720p/Bluray 1080p/BDRip/3D HSBS

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 231 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

  معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 676 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

  Mozilla Firefox 30.0  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

   

فرناد باباپور بازدید : 151 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Super American Racing یک بازی ماشینی و مسابقه ای جدید برای اندروید می باشد می توانید با انتخاب اتومبیل در هر کدام از آنها به مسابقه و رانندگی بپردازید و از حالت دنده ای یا اتوماتیک آن بهره ببرید و اتومبیل های جدید را خریداری و جاده های بسته شده را آزاد نمایید. در این بازی شما کاملا حس خواهید کرد که راننده ماشین های مختلف از پیست های مسابقه ماشین چه حسی و هیجانی خواهد داشت.برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 222 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 193 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Room Arranger نرم افزاری عالی برای طراحی سه بعدی اتاق،آپارتمان و طبقه با ظاهر کاربری بسیار ساده می باشد. کافی است ابتدا با ابزارهای نرم افزار آشنا شوید و بعد از دقایقی به راحتی نسبت به طراحی خود اقدام نمایید. از نکات مهم این نرم افزار که مسلماً برای معماران حائز اهمیت است،رعایت مقیاس در طراحی و وجود اندازه در طرح ها می باشد از این رو طراحی ایجاد شده کاملاً قابل استفاده استفاده و ارائه به کارفرما و مشتری است. نرم افزار با دارا بودن کتابخانه ای کامل از انواع مبلمان،طرح دیوارها،طرح سقف،نور پردازی،اشیاء،گیاهان،رنگ،بافت ها و… هیچ کمبودی در طراحی ظاهری از خود ندارد. لازم به ذکر است نرم افزار از استاندارد VRML پشتیبانی میکند. طرح ساخته شده قابل پرینت و یا ارائه به صورت تصویری در دنیای وب نیز می باشد. نرم افزاری دارای بخشی به نام Wall Editor می باشد که بسیار کاربردی است. در این بخش پلان خودتان را به نرم افزار ارائه میدهید و کار دیوار گذاری توسط خود نرم افزار به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و شما کافی است نسبت به طراحی داخلی آنها اقدام نمایید. برای مشاهده طرح خودتان میتوانید هرلحظه طرح را در زاویه ای مختلف مشاهده نمایید. برای پرینت و خروجی گرفتن نیز همینطور خواهد بود و از هر زاویه ای میتوانید خروجی تهیه کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 666 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

OverCAD PDF to DWG Converter نرم افزاری مناسب برای تبدیل فایل های pdf نقشه به فایل dwg قابل ویرایش در نرم افزار AutoCAD می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از خط،مستطیل،بیضی، پاره خط، تصویر و متن میتواند به راحتی فایل های pdf حاوی نقشه را به فایل قابل ویرایش dwg تبدیل کرده و بدین وسیله به راحتی کاربر میتواند از فایل های پی دی اف استفاده کند. فایل تبدیل شده دارای کیفیت مناسبی بوده و قابلیت ویرایش کامل در نرم افزار اتوکد را دارد. نرم افزار برای مهندسین بسیار مناسب بوده تا بتوانند فایل های پی دی اف را که امروزه مورد مصرف زیادی هستند و نقشه های بسیار با این فرمت در دنیای وب منتشر می شود را به فایل اتوکد تبدیل کنند. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل نیز فراهم بخشیده تا به امور کاربر سرعت بخشیده و نیاز وی را رفع نماید. 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 391 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

ETABS به طور خاص برای تحلیل و طراحی ساختمان ها تهیه شده است. با استفاده از این نرم افزار مدلسازی ساختمان ها بسیار راحت و سریع انجام می شود. برنامه ETABS تمام اجزای ساختمان را می شناسد و عناصر ساختمان را با نام تیر،ستون،بادبند،کف سازه ای و دیوار برشی شناسایی می کند. اکثر ضوالط مربوط به طراحی ساختمان ها به وسیله این نرم افزار رعایت می شوند. مدلسازی سریع ساختمان های منظم و غیرمنظم و تحلیل استاتیکی و دینامیکی و تحلیل غیرخطی استاتیکی و طراحی سازه های فولانی و بتنی از جمله توانایی های اصلی نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار ETABS برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ ارائه گردید و حیطه کاربرد آن تحلیل سه بعدی قاب های ساختمانی و طراحی عضوهای قابی و عضوهای پوسته ای دیوار برشی است. برنامه ETABS ابزار پیشرفته و کاملی برای مدلسازی و طراحی قاب های ساختمانی به صورت یکپارچه است. منظور از یکپارچه این است که این برنامه در مراحل مختلف مدلسازی مانند بارگزاری،محاسبه جرم طبقات،محاسبه محل مرکز جرم و مرکز سختی،محاسبه و پخش نیروی زلزله،محاسبه بار باد و تحلیل ساختمان به همراه پی ها و دالها،طراحی عضوهای قابی را به صورت خودکار و بر اسا آخرین پیشرفت های علمی برنامه ریزی شده است و مهندس محاسب را یاری می نماید. برخی دیگر از قابلیت های نرم افزار شامل مدلسازی هوشمند و ساده تر نسبت به دیگر نرم افزارها،در نظر گرفتن پیچش اتفاقی در هنگام اعمال نیروی زلزله،محاسبه خودکار بار باد،طراحی تیرهای مرکب و دیوارهای برشی،بهبود ایجاد مدل تحلیلی و…

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 958 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم  افزار AutoCAD Raster Design یک نرم افزار جانبی  برای نرم افزار AutoCAD می باشد . در این نرم افزار شما می توانید تصاویر را به بردار تبدیل کرده تا در محیط AutoCAD راحت تر بتوانید با آن ها کار کنید. در این نرم افزار شما می توانید عکس های هوایی و ماهواره ای را به راحتی به عکس های برداری تبدیل کنید. Autodesk AutoCAD Raster Design قدرتمندترین نرم افزار ویرایش رستر و ابزار تبدیل رستر به بردار است. این نرم افزار به شما کمک میکند تا کیفیت نقشه های اسکن شده را بالا ببرید و ویرایش کنید.بهترین استفاده برای عکس های رستر، نقشه ها، عکس های هوایی، تصاویر ماهواره ای، و مدل ارتفاع دیجیتال می باشد. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای قابل اعتماد و محبوبی است که امکان کار بر روی نقشه های اسکن شده، عکس هایی هوایی، تصاویر ماهواره ای و عکس های دیجیتالی که از نوع تصاویر رستر (Raster) می باشند را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی قادر باشید این تصاویر را با حفظ طرح و نقشه اسکن شده، به تصاویر وکتور (برداری) تبدیل نموده و به ویرایش و اصلاح آن ها بپردازید و بدون هیچ گونه دغدغه ای از آن ها در محیط برنامه های اتوکد مانند AutoCAD Architecture, AutoCAD Civil 3D, AutoCAD Electrical, AutoCAD Map 3D, AutoCAD Mechanical, AutoCAD MEP, AutoCAD و P&ID به عنوان فایل ورودی استفاده کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 763 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Autocad P&ID نرم افزاری حرفه ای برای طراحی سریعتر و آسان تر لوله کشی می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید به ایجاد، اصلاح و مدیریت لوله کشی و اجزای مربوط به آن به صورت دیاگرامی دست پیدا کنید. این نرم افزار بر اساس نرم افزار اصلی AutoCAD ساخته شده است و به همین دلیل برای بسیاری از مهندسین و طراحان آشنا بوده و کار با آن را برای آن ها راحت تر خواهد نمود. با داشتن گزارش دهی ساده، ویرایش، اشتراک گذاری و اعتبارسنجی لوله ها و اطلاعات طراحی اجزا، پروژه های شما می تواند به آسانی هرچه بیشتر و با سرعت بیشتر به اتمام برسد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
مرجع ترینر ها سیو و کرک بازیها و دانلود نرم افزار وبازی و مطالب توپ سکه رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک را بیشتر میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,278
  • بازدید ماه : 2,621
  • بازدید سال : 15,694
  • بازدید کلی : 147,647
  • کدهای اختصاصی
    سکه رایگان

    پیج رنک

    برای ادامه ی مطلب ها روی دانلود کلیک کنید

    ابزار وبلاگ

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس