loading...
پیسی چیتس
فرناد باباپور بازدید : 373 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

 

Java Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه میکند و به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همانطور که گفتیم برخی از نرم افزارهای تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

Java.Runtime.Environment.Cover فایل های اجرایی جاوا Java Runtime Environment 8.0 Update 20 Build b19

 

 

 

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 244 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 316 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 292 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.
برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 231 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

  معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 676 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

  Mozilla Firefox 30.0  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

   

درباره ما
Profile Pic
مرجع ترینر ها سیو و کرک بازیها و دانلود نرم افزار وبازی و مطالب توپ سکه رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک را بیشتر میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 938
  • بازدید ماه : 2,281
  • بازدید سال : 15,354
  • بازدید کلی : 147,307
  • کدهای اختصاصی
    سکه رایگان

    پیج رنک

    برای ادامه ی مطلب ها روی دانلود کلیک کنید

    ابزار وبلاگ

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس