loading...
پیسی چیتس
فرناد باباپور بازدید : 375 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

 

Java Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه میکند و به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همانطور که گفتیم برخی از نرم افزارهای تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

Java.Runtime.Environment.Cover فایل های اجرایی جاوا Java Runtime Environment 8.0 Update 20 Build b19

 

 

 

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 541 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

نیماز که احتمالا با اسم آن آشنایی داشته باشید یکی از پرطرفدارترین مسنجر های اندروید و دیگر پلتفرم ها از جمله PC می باشد . Nimbuzz به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان خود در یاهو ، G talk ، فیس بوک و لایو مسنجر به گفتگو بپردازید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و از داشتن یک مسنجر کامل لذت ببرید ! این برنامه امکاناتی نظیر چت روم را نیز دارد که می توانید به آنها کانکت شوید و اتصال آن نیز بسیار سریع و سبک می باشد که می توانید حتی با اینترنت GPRS نیز به آن ها وصل شوید .برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

Nimbuzz%20Messenger%20v3.1.2 نرم افزار مسنجر نیم باز Nimbuzz Messenger v3.1.2 – اندروید

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 415 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار BeeTalk یک مسنجر رایگان لذت بخش همراه توابع مومنت و غیره برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای امکاناتی امکاناتی نظیر تماس صوتی ،ارسال پیام با شکلک های جذاب و زیبا ،پیدا کردن کسانی که در نزدیکی شما هستند ، و… را کاملا رایگان دارا میباشد. با این نرم افزار میتوانید پیام های جادویی بفرستید! یعنی پیام پس از مدتی ناپدید می شوند .برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 
 

beetalk دانلود نرم افزار ارتباطی BeeTalk 1.4.0 – اندروید

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 392 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

 

tango ارتباط با دوستانتان با کمک Tango 3.1.56029   آیفون و آیپد

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 524 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

 

BlueStacks App Player v0.8.12 Build 3119 Beta 1 نرم افزار اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز BlueStacks App Player v0.8.12 Build 3119 Beta 1

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 261 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید iTunes ویژه ترین و اصلی ترین نرم افزار مدیریت دستگاههای iOS است که توسط خود اپل ساخته شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. تا به امروز نرم افزارهای دیگری علاوه بر آیتونز برای مدیریت دستگاههای iOS عرضه شده که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند. iTools نرم افزار ساده و کاربردی شبیه iTunes برنامه معروف اپل میباشد. برنامه iTools کافیست دستگاه خود را به سیستم وصل کرده و تمامی اطلاعات دقیق آن را با تمامی جزئیات مشاهده کنید. از ویژگی های این نرم افزار نصب آسان بازی و نرم افزار ، امکان انتقال انواع فایل های صوتی و تصویری با امکان درگ و دراپ ، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان در ۲ نوع ساده و پیشرفته از تمامی فایلها و اپلیکیشن های موجود در دستگاه و … اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 244 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 162 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپراسکای به تاریخ ۷ تیر ماه ۹۱ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.همچنین در این پست ، کلید های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 277 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Lock Folder نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرم افزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل ، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار توسط شرکت Everstrike Software طراحی و ساخته شده است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 321 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 161 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 282 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Avira Antivirus Suite 2014 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Suite دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 297 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

DriverPack Solution مجموعه از درایورهای سخت افزارهای کامپیوتری است که بیشتر با نام Auto Driver شناخته شده است و توسط شرکت های ایرانی نیز منتشر می شود. این مجموعه از سخت افزارها که در قالب یک نرم افزار می باشند ، طوری طراحی شده اند که به طور اتوماتیک توسط نرم افزار آن نسبت به شناسایی سخت افزارهای کامپیوتر کاربر اقدام میکند و سپس با شناسایی کاربر میتواند درایورهای سخت افزاری کامپیوترش را بدون نیاز به اتصال به اینترنت و دانلود اضافه ، نصب نماید. این مجموعه از درایورها روی ویندوز های ۸ و ۷ و Vista و XP قابل نصب می باشد و هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را شامل می شوند. با استفاده از این مجموعه از درایورها دیگر نیازی به جستجو در اینترنت برای یافتن درایورهای گمشده خود نخواهید داشت و با صرفه جویی در زمان و بسیار ساده میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 163 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 308 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

ترس و واهمه از بین رفتن اطلاعات چه به سهو و عمد و یا از طریق برنامه های مخرب برای کاربرانی که اطلاعات مهمی در رایانه ی خود ذخیره کرده اند یک مسئله جدی به شمار می رود. O&O DiskRecovery ابزاریست که در سریعترین زمان ممکن با متدهای جدید در اسکن سیستم و هارد دیسک فایل هایی که پاک شده اند را بازیابی نموده و ساختار ایننرم افزاربه گونه ای می باشد که هرمرحله را برای شما گام به گام پیش می برد و این یعنی یک رابط کاربر پسند و عالی در این نرم افزار ! در این نرم افزار علاوه بر قابلیت بازگردانی فایل ها ، کاربران می توانند پارتیشن ها پاک شده از سیستم را نیز بازیابی کنید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 754 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

مایکروسافت آفیس یک مجموعه اداری شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک اواس ده ساخته شده است. مایکروسافت آفیس در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌عامل مک اواس اکس معرفی شد و در سال بعد یعنی ۱۹۹۰ نسخه تحت ویندوز آن نیز به بازار آمد. اولین نسخه از مجموعه مایکروسافت آفیس شامل برنامه‌های مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت بود. همچنین برنامه‌های مایکروسافت اکسس و اسکجول پلاس در نگارش حرفه‌ای این نسخه وجود داشت.شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است که توسط مایکروسافت منتشر شده. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دستخوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه‌ریزی شده دارد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 273 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 168 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Dropbox جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد. برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده Dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت  عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود . این برنامه را می توانید از دانلودها دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 316 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 293 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.
برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 179 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

شاید تا بحال کمتر نام نرم افزار Adobe SpeedGrade را شنیده باشید، اما کمتر کسی پیدا می شود که با فتوشاپ آشنایی نداشته باشد، نحوه عملکر SpeedGrade هم مانند فتوشاپ هست، همانطور که فتوشاپ این امکان را برای طراح ایجاد می کند که بتواند تصویر یا عکس های دلخواه خود را ویرایش کرده و به اشکال گوناگون در بیاورد، SpeedGrade هم مثل همین ابزار را برای کاربر در ویرایش فیلم و فایل های ویدیویی در اختیار تدوین گران قرار می دهد، دو نرم افزار Premier و After Effects هم عمکردی مشابه همین نرم افزار دارند، اسپید گرید ابزاری است برای ویرایش و تدوین و میکس و مونثاژ فوق حرفه ای ویدیوها، که در تک تک اجزاء و سکانس های یک فایل ویدیویی نفوذ کرده و آن را برای کاربران جهت ویرایش یا جلوه گذاری آماده کند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 192 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه در می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 195 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

برای دانلود به ادامه ی مصلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 187 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 195 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

VB.Net to C Sharp Converter نرم افزاری ساده و کوچک برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن میتوانند به سادگی برنامه های نوشته شده در زبان VB.Net را به زبان پر کاربرد و محبوب این روزهای دنیای برنامه نویسی یعنی سی شارپ  (#C) تبدیل نمایند. بدین وسیله به سادگی میتواند کدهایی که با سینتکس زبان وی بی دات نت نوشته شده اند را به سی شارپ تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های موجود در نرم افزار ویژوال استدیو که در برنامه نوشته شده به زبان VB.Net استفاده شده اند ، نظیر LINQ, XML, WPF, Lambda expressions, میتواند کمک شایانی در تبدیل بدون مشکل به زبان سی شارپ داشته باشد. با پشتیبانی از انواع فرم ها ، کلاس ها و فریم ورک ها و همچنین پشتیبانی از برنامه های تحت بازهم میتواند در زمینه تبدیل بسیار قدرتمند عمل نماید. نرم افزار از نظر محیط کاربری بسیار ساده است و برای تبدیل نیاز به انجام فرایندهای پیچیده وجود ندارد و به همین دلیل به سادگی و سرعت قابل استفاده می باشد. این نسخه توسط بسیاری از برنامه ها تست شده است تا کمترین خطاها را در تبدیل داشته باشد به همین نتیجه نهایی میتواند بسیار به آنچه میخواهید نزدیک باشد و کمترین ویرایش پس از تبدیل را برایتان به ارمغان آورد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 231 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

  معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 676 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

  Mozilla Firefox 30.0  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

   

فرناد باباپور بازدید : 192 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Room Arranger نرم افزاری عالی برای طراحی سه بعدی اتاق،آپارتمان و طبقه با ظاهر کاربری بسیار ساده می باشد. کافی است ابتدا با ابزارهای نرم افزار آشنا شوید و بعد از دقایقی به راحتی نسبت به طراحی خود اقدام نمایید. از نکات مهم این نرم افزار که مسلماً برای معماران حائز اهمیت است،رعایت مقیاس در طراحی و وجود اندازه در طرح ها می باشد از این رو طراحی ایجاد شده کاملاً قابل استفاده استفاده و ارائه به کارفرما و مشتری است. نرم افزار با دارا بودن کتابخانه ای کامل از انواع مبلمان،طرح دیوارها،طرح سقف،نور پردازی،اشیاء،گیاهان،رنگ،بافت ها و… هیچ کمبودی در طراحی ظاهری از خود ندارد. لازم به ذکر است نرم افزار از استاندارد VRML پشتیبانی میکند. طرح ساخته شده قابل پرینت و یا ارائه به صورت تصویری در دنیای وب نیز می باشد. نرم افزاری دارای بخشی به نام Wall Editor می باشد که بسیار کاربردی است. در این بخش پلان خودتان را به نرم افزار ارائه میدهید و کار دیوار گذاری توسط خود نرم افزار به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و شما کافی است نسبت به طراحی داخلی آنها اقدام نمایید. برای مشاهده طرح خودتان میتوانید هرلحظه طرح را در زاویه ای مختلف مشاهده نمایید. برای پرینت و خروجی گرفتن نیز همینطور خواهد بود و از هر زاویه ای میتوانید خروجی تهیه کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 666 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

OverCAD PDF to DWG Converter نرم افزاری مناسب برای تبدیل فایل های pdf نقشه به فایل dwg قابل ویرایش در نرم افزار AutoCAD می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از خط،مستطیل،بیضی، پاره خط، تصویر و متن میتواند به راحتی فایل های pdf حاوی نقشه را به فایل قابل ویرایش dwg تبدیل کرده و بدین وسیله به راحتی کاربر میتواند از فایل های پی دی اف استفاده کند. فایل تبدیل شده دارای کیفیت مناسبی بوده و قابلیت ویرایش کامل در نرم افزار اتوکد را دارد. نرم افزار برای مهندسین بسیار مناسب بوده تا بتوانند فایل های پی دی اف را که امروزه مورد مصرف زیادی هستند و نقشه های بسیار با این فرمت در دنیای وب منتشر می شود را به فایل اتوکد تبدیل کنند. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل نیز فراهم بخشیده تا به امور کاربر سرعت بخشیده و نیاز وی را رفع نماید. 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 391 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

ETABS به طور خاص برای تحلیل و طراحی ساختمان ها تهیه شده است. با استفاده از این نرم افزار مدلسازی ساختمان ها بسیار راحت و سریع انجام می شود. برنامه ETABS تمام اجزای ساختمان را می شناسد و عناصر ساختمان را با نام تیر،ستون،بادبند،کف سازه ای و دیوار برشی شناسایی می کند. اکثر ضوالط مربوط به طراحی ساختمان ها به وسیله این نرم افزار رعایت می شوند. مدلسازی سریع ساختمان های منظم و غیرمنظم و تحلیل استاتیکی و دینامیکی و تحلیل غیرخطی استاتیکی و طراحی سازه های فولانی و بتنی از جمله توانایی های اصلی نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار ETABS برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ ارائه گردید و حیطه کاربرد آن تحلیل سه بعدی قاب های ساختمانی و طراحی عضوهای قابی و عضوهای پوسته ای دیوار برشی است. برنامه ETABS ابزار پیشرفته و کاملی برای مدلسازی و طراحی قاب های ساختمانی به صورت یکپارچه است. منظور از یکپارچه این است که این برنامه در مراحل مختلف مدلسازی مانند بارگزاری،محاسبه جرم طبقات،محاسبه محل مرکز جرم و مرکز سختی،محاسبه و پخش نیروی زلزله،محاسبه بار باد و تحلیل ساختمان به همراه پی ها و دالها،طراحی عضوهای قابی را به صورت خودکار و بر اسا آخرین پیشرفت های علمی برنامه ریزی شده است و مهندس محاسب را یاری می نماید. برخی دیگر از قابلیت های نرم افزار شامل مدلسازی هوشمند و ساده تر نسبت به دیگر نرم افزارها،در نظر گرفتن پیچش اتفاقی در هنگام اعمال نیروی زلزله،محاسبه خودکار بار باد،طراحی تیرهای مرکب و دیوارهای برشی،بهبود ایجاد مدل تحلیلی و…

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 958 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم  افزار AutoCAD Raster Design یک نرم افزار جانبی  برای نرم افزار AutoCAD می باشد . در این نرم افزار شما می توانید تصاویر را به بردار تبدیل کرده تا در محیط AutoCAD راحت تر بتوانید با آن ها کار کنید. در این نرم افزار شما می توانید عکس های هوایی و ماهواره ای را به راحتی به عکس های برداری تبدیل کنید. Autodesk AutoCAD Raster Design قدرتمندترین نرم افزار ویرایش رستر و ابزار تبدیل رستر به بردار است. این نرم افزار به شما کمک میکند تا کیفیت نقشه های اسکن شده را بالا ببرید و ویرایش کنید.بهترین استفاده برای عکس های رستر، نقشه ها، عکس های هوایی، تصاویر ماهواره ای، و مدل ارتفاع دیجیتال می باشد. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای قابل اعتماد و محبوبی است که امکان کار بر روی نقشه های اسکن شده، عکس هایی هوایی، تصاویر ماهواره ای و عکس های دیجیتالی که از نوع تصاویر رستر (Raster) می باشند را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی قادر باشید این تصاویر را با حفظ طرح و نقشه اسکن شده، به تصاویر وکتور (برداری) تبدیل نموده و به ویرایش و اصلاح آن ها بپردازید و بدون هیچ گونه دغدغه ای از آن ها در محیط برنامه های اتوکد مانند AutoCAD Architecture, AutoCAD Civil 3D, AutoCAD Electrical, AutoCAD Map 3D, AutoCAD Mechanical, AutoCAD MEP, AutoCAD و P&ID به عنوان فایل ورودی استفاده کنید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 763 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Autocad P&ID نرم افزاری حرفه ای برای طراحی سریعتر و آسان تر لوله کشی می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید به ایجاد، اصلاح و مدیریت لوله کشی و اجزای مربوط به آن به صورت دیاگرامی دست پیدا کنید. این نرم افزار بر اساس نرم افزار اصلی AutoCAD ساخته شده است و به همین دلیل برای بسیاری از مهندسین و طراحان آشنا بوده و کار با آن را برای آن ها راحت تر خواهد نمود. با داشتن گزارش دهی ساده، ویرایش، اشتراک گذاری و اعتبارسنجی لوله ها و اطلاعات طراحی اجزا، پروژه های شما می تواند به آسانی هرچه بیشتر و با سرعت بیشتر به اتمام برسد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 348 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Autodesk Maya 2015 نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 224 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 نرم افزار MINITAB یکی از نرم افزارهای کاربردی و تخصصی در زمینه آمار و کنترل کیفیت است که در بسیاری از مرکز معتبر صنعتی در حال استفاده است. با استفاده از MINITAB میتوانید داده های خام را برای پروژه های صنعتی مختلف در اختیار نرم افزار قرار دهید و نرم افزار با استفاده از تجزیه و تحلیلی که بر روی داده ها انجام میدهد عملیات کنترل کیفیت و آمار دقیق را به شما بازگرداند. در اصل نرم افزار MINITAB از نرم افزارهای تخصصی آمار می باشد که در بسیاری از پروژه های مختلف اقتصادی به علت ویژگی های خاصی که درون خود دارد قابل استفاده است.

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 1223 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 میپل نرم افزار بسیار قدرتمندی برای انواع مختلف محاسبات ریاضی از مقدماتی تا پیشرفته است. میپل قادر است کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهد. بنابراین دانش آموزان و دانشجویان برای درک مفاهیم علمی و ریاضیدانان حرفه ای و مهندسین برای کارهای تحقیقی و کاربردی می توانند از آن استفاده کنند.لازم به ذکر است که این نرم افزار به وسیله گروه تحقیقاتی دانشگاههای "واترلو" و "درکسل" و نیز موسسه تکنولوژی فدرال سوئیس در زوریخ در دهه ۱۹۸۰ میلادی توسعه یافت.Maple یک مفسر، برای زبان برنامه نویسی پویا است، به طور معمول،عبارات جبری و عبارات منطق در حافظه کامپیوتر، ذخیره می شوند و پس از آن بوسیله این نرم افزار پردازش شده و حل میگردند. از این نرم افزار در حل مسایل مختلف ریاضی از قبیل هندسه، حساب و … استفاده می شود.کاربران می‌توانند ریاضیات را با علائم تجاری در آن وارد کنند. واسط کاربری نیز می‌تواند توسط کاربر درست شود. میپل یک زبان برنامه نویسی مرکب از زبان های دستوری و زبان های پویا است. همچنین واسطهایی برای کار با دیگر زبان ها مثل C ,Fortran,Java,Matlab,Visual Basic وجود دارند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 244 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

CorelCAD نرم افزار قدرتمند طراحی مهندسی از محصولات شرکت کورل است. این نرم افزار دارای ویژگی ها و ابزارهای با استاندارد صنعتی است. با استفاده از CorelCAD می توانید ایده های خود را با استفاده از ابزارهای طراحی دو بعدی و سه بعدی قابل تنظیم موجود در آن، با دقت پیاده سازی کنید. CorelCAD نرم افزاری در زمینه ی طراحی ۲ بعدی و ۳ بعدی قطعات صنعتی می باشد که قابلیت اجرا و ذخیره سازی پروژه های شما با فرمت DWG را دارا می باشد تا بدین وسیله بتوانید پروژهای خود را در سایر نرم افزار های هم گروه نیز مشاهده و ویرایش کنید. این نرم افزار یک راه حل طراحی native DWG CAD با ویژگی های عملکرد بالا است. یکی از قابلیت های نوآورانه این نرم افزار VoiceNotes است که برای شما امکان قرار دادن پیام ها و دستورالعمل های صوتی بر روی پروژه ها را فراهم خواهد کرد. در حقیقت نرم افزار CorelCAD راه حل هوشمندانه ای برای کار طراحی روزانه شماست که نیاز به دقت و جزئیات بسیار دارد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 222 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Photoshop Plugins Bundle 2014 شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 299 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 1863 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. هم اکنون جدیدترین نسخه این نرم افزار که با نام AUTODESK AUTOCAD V2015 برای دو نسخه ویندوز ۳۲ بیت و ۶۴ بیت عرضه شده است. شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت پی سی چیتس  دریافت نمایید.

فرناد باباپور بازدید : 1269 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

به شما اصول اساسی برنامه ی محبوب نقشه کشی Autocad 2015 را آموزش می دهد . او به شما نشان می دهد چگونه نقشه های ۲ بعدی خود را اندازه گیری و طراحی کنید ، کاری که تمام طراحان با اصول آن آشنا هستند . سپس او به شما نحوه ی ایجاد بلوک های هندسی به همراه ویژگی هایشان را آموزش می دهد و در نهایت نیز با رنگ بندی و اشتراک نقشه ی خود با افراد کار را به پایان می رساند . این ویدئو های آموزشی محصول کمپانی معروف Lynda می باشند که زبان آن ها انگلیسی است . سطح این آموزش ها مقدماتی می باشد که امیدواریم از آن نهایت بهره را ببرید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
مرجع ترینر ها سیو و کرک بازیها و دانلود نرم افزار وبازی و مطالب توپ سکه رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک را بیشتر میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,226
  • بازدید ماه : 2,569
  • بازدید سال : 15,642
  • بازدید کلی : 147,595
  • کدهای اختصاصی
    سکه رایگان

    پیج رنک

    برای ادامه ی مطلب ها روی دانلود کلیک کنید

    ابزار وبلاگ

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس