loading...
پیسی چیتس
فرناد باباپور بازدید : 573 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (1)

 

دانلود Basic4android v2.71 - نرم افزار توسعه و ساخت برنامه های کاربردی تحت آندروید

اندروید (Android) نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانه عرضه نموده و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی گوشی‌های تلفن همراه قرار می‌دهد. اندروید بر پایهٔ لینوکس کرنل ساخته شده‌است.
شرکت توسعه دهنده این سیستم‌عامل توسط شرکت گوگل خریداری شده و سپس به صورت منبع باز ارائه گردیده است (تا نگارش ۲). این سیستم‌عامل به توسعه دهندگان اجازه می دهد که کدهای مدیریت شده ای به زبان Java برای کنترل ابزارهای شرکت گوگل فراهم آورند. توسعه دهندگان می توانند برای کنترل ابزارهای ارائه شده توسط شرکت گوگل از کتابخانه مبتنی بر جاوای ارائه شده به همراه این سیستم‌عامل استفاده نمایند. اولین گوشی همراه ارائه شده با این سیستم‌عامل HTC Dream نام دارد که در سال ۲۰۰۸ میلادی ارائه گردید. گوگل سیستم‌عامل خود که ویژه دستگاه‌های قابل حمل مثل تلفن همراه و لوح‌رایانه است را با هدف رقابت با سیستم‌عامل‌هایی چون iOS، ویندوز موبایل و سیمبیان عرضه کرده‌است.

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید


فرناد باباپور بازدید : 373 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

 

Java Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه میکند و به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همانطور که گفتیم برخی از نرم افزارهای تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

Java.Runtime.Environment.Cover فایل های اجرایی جاوا Java Runtime Environment 8.0 Update 20 Build b19

 

 

 

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 523 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

 

BlueStacks App Player v0.8.12 Build 3119 Beta 1 نرم افزار اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز BlueStacks App Player v0.8.12 Build 3119 Beta 1

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 316 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 195 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

VB.Net to C Sharp Converter نرم افزاری ساده و کوچک برای برنامه نویسان است که با استفاده از آن میتوانند به سادگی برنامه های نوشته شده در زبان VB.Net را به زبان پر کاربرد و محبوب این روزهای دنیای برنامه نویسی یعنی سی شارپ  (#C) تبدیل نمایند. بدین وسیله به سادگی میتواند کدهایی که با سینتکس زبان وی بی دات نت نوشته شده اند را به سی شارپ تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های موجود در نرم افزار ویژوال استدیو که در برنامه نوشته شده به زبان VB.Net استفاده شده اند ، نظیر LINQ, XML, WPF, Lambda expressions, میتواند کمک شایانی در تبدیل بدون مشکل به زبان سی شارپ داشته باشد. با پشتیبانی از انواع فرم ها ، کلاس ها و فریم ورک ها و همچنین پشتیبانی از برنامه های تحت بازهم میتواند در زمینه تبدیل بسیار قدرتمند عمل نماید. نرم افزار از نظر محیط کاربری بسیار ساده است و برای تبدیل نیاز به انجام فرایندهای پیچیده وجود ندارد و به همین دلیل به سادگی و سرعت قابل استفاده می باشد. این نسخه توسط بسیاری از برنامه ها تست شده است تا کمترین خطاها را در تبدیل داشته باشد به همین نتیجه نهایی میتواند بسیار به آنچه میخواهید نزدیک باشد و کمترین ویرایش پس از تبدیل را برایتان به ارمغان آورد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

درباره ما
Profile Pic
مرجع ترینر ها سیو و کرک بازیها و دانلود نرم افزار وبازی و مطالب توپ سکه رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک را بیشتر میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 932
  • بازدید ماه : 2,275
  • بازدید سال : 15,348
  • بازدید کلی : 147,301
  • کدهای اختصاصی
    سکه رایگان

    پیج رنک

    برای ادامه ی مطلب ها روی دانلود کلیک کنید

    ابزار وبلاگ

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس