loading...
پیسی چیتس
فرناد باباپور بازدید : 248 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

بازی World of Tanks یک بازی بسیار محبوب چندنفره در PC است که حالا برای iOS نیز عرضه شده است. در این بازی شما یک تانک مربوط به یکی از کشورهای موجود را انتخاب می‌کنید (آلمان، چین، شوروی، امریکا و…) و سپس در نقشه‌های متعددی که در این بازی وجود دارد با دیگر افراد به‌صورت آنلاین بازی می‌کنید. با جمع کردن امتیاز می‌توانید تانک‌های بهتری خریداری کنید و یا تانک موجودتان را ارتقاء دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 wot blitz بازی نبرد تانکها World of Tanks Blitz 1.1   آیفون و آیپد

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید
فرناد باباپور بازدید : 1151 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

 

Avatar: The Last Airbender (2005) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| این پست به صورت هفتگی آپدیت می شود |

| تمامی قسمت های باقی مانده فصل اول اضافه شدند |

 

Avatar Book One دانلود دوبله فارسی فصل اول سریال آواتار: آخرین باد افزار Avatar : The Last Airbender
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۰ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : هرقسمت ۸۵ مگابایت
کیفیت : HDTV 720p
امتیاز : ۹/۱۰
دوبله فارسی (پرشین تون)
خلاصه داستان : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد …
برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید
 
فرناد باباپور بازدید : 203 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

The Tiny Bang Story یک بازی فانتزی و ماجراجویانه می باشد که شاید بتوان آن را با بازی محبوب Machinarium مقایسه کرد . در اطراف این سیاره معروف که یک سیاره ی بسیار کوچک و اعجاب انگیز میباشد حادثه ای در سرتاسر سیاره رخ میدهد.این بازی ترکیبی از مکانیک کلاسیک و عناضر مکانیکی می باشد . برای احرای این بازی نیازمند سیستم عامل شرکت اپل یعنی MAC OSX هستید .

برای دانلودبه ادامه ی مطلب بروید
فرناد باباپور بازدید : 203 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

Forgotten Books: The Enchanted Crown عنوانی جدیدی در سبک بازی های شی مخفی (Hidden Object) می باشد که با تازگی منتشر شده است . دوستتان به شما کتابخانه ای را نشان می دهد که کتاب های قدیمی زیادی را در خود جای داده است و همین موضوع باعث کنجکاوی شما در مورد این کتاب ها می شود . زمانی که شما صفحات کتابی را بازمی کنید و شروع به خواندن آن می کنید ، یکی از شخصیت های کتاب از شما برای کمک خواهش می کند! برای اولین بار شما به مقر پادشاهی جادویی او منتقل می شوید ، جایی که یک هیولا در پی تخریب پادشاهی است . به پادشاه کمک کنید تا از زنجیر آزاد شود و با قلم جادویی داستان کتاب را دوباره بنویسید تا سرزمین Eldor از خطر در امان باشد .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 201 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 196 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

Ship Simulator Maritime Search and Rescue یک شبیه ساز کامل از کشتی رانی در دریاهای آزاد است . در این بازی شما به عنوان یک گروه نجات ، می بایست بهترین تلاش خود را برای نجات کشتی های در خطر افتاده انجام دهید . خاموش کردن آتش در دریا ، نجات کشتی های آسیب دیده ، جستجو مستقیم و عملیات نجات ، تماس مستمر با مرکز هماهنگی نجات دریایی ، نجات جان انسان ها و … از وظایف اصلی شما در این بازی می باشند . آب و حرکات آن به صورت واقع گرایانه ای طراحی شده اند که با تغییر وضعیت آب و هوا ، واکنش آن ها نیز تغییر خواهد کرد . در بازی دوربین های متعددی طراحی شده است که پلیر با تغییر آن ها می تواند نمایی کامل از بیرون و داخل کشتی در زاویه های مختلف داشته باشد .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 716 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

فرناد باباپور بازدید : 196 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 

Paaytakht 3 TVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سیزدهم (نسخه اصلاح شده) به پست اضافه شد|

|اتمام مجموعه|

نام سریال: پایتخت ۳

سال انتشار: ۱۳۹۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۶۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTVRip

خلاصه داستان: -

برای دانلود در ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 172 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

فرناد باباپور بازدید : 199 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (1)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید بالاخره Viber به‌طور کامل با ظاهری جدید و سازگار با iOS 7 ارائه شده است. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
مرجع ترینر ها سیو و کرک بازیها و دانلود نرم افزار وبازی و مطالب توپ سکه رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک را بیشتر میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 923
  • بازدید ماه : 2,266
  • بازدید سال : 15,339
  • بازدید کلی : 147,292
  • کدهای اختصاصی
    سکه رایگان

    پیج رنک

    برای ادامه ی مطلب ها روی دانلود کلیک کنید

    ابزار وبلاگ

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس